Dkblz ssevilmommy canım ben öncelikle dondurucu alacağım onu bekliyorum sonra dolduracağım doğum sonrası için. Burda durayım da fikir olsun bana da 🙃
Serpil_07 ssevilmommy hamur işi pide poğaça köfte sarma attım. Kurabiye de yapmak istiyorum hamurunu hazırlayıp yarına üşenmezsem 😀
Masym34 ssevilmommy biz eltim ve annemle sarma sardık peynirli patatesli börek yaptık limonata için limon portakal koydum dilimleyip o kadar tatlıda eşim alır bi tepsi diye düşündüm
ssevilmommy Dkblz dondurucu hangisine baktınız acaba? Ben bugün arçelik uzunlara baktım ama emin olamadım
bircaaan ssevilmommy bende yeni aldım canım arçelik 7 çekmeceli onlinedan indirimdeydi. Çok sevdim iki hafta falan oldu sanırım. Kampanya devam ediyorsa değerlendirebilirsin.
Zhra_arsln Biz mantı, sarma, sulu köfte için köfte attık.35 deyim bi ara Normal köfte atmayı da düşünüyorum bi kaç hafta idare etse yeter
Melekozlu Kızlar valla ben bi hazırlık yapmayacağım sonuçta ben lohusa kadın olucam o yüzden onlar düşünüp getirsin.
pessoaa Melekozlu Bana kimse bir şey getirmesin . Sonra laf oluyor . Temizliğimi de kendim yaparım doğumdan sonra yemeğimi de kendim yaparım . Babaannemin kullandığı bi laf var . Millet olmuş bir illet. Herkesin eşi dostu aynı değil tabiki de 🤷🏼♀️🤦🏼♀️
06Canan Melekozlu ben kendim için yapıcam lohusayken misafir kabul etmiyorum 😂annem kalcak yanımda kızım var oda yer diye yapcam yoksa misafire ikramlıkmı hazrlaym
Aleynayaz Melekozlu Oh valla en iyisini dedin benim ilk doğumum bayram üstüydü yaptım da ne oldu Altın mı taktılar 😂 Bu doğumum da bayram üstüne geliyor Bebek görmeye diye geliyorlar valla hiç birşey de yapmadım yapmıyorum.
Ramercan ssevilmommy sarma köfte mantı sigara böreği gül böreği baklava poğaça mozaik pasta su böreği yaptık
ikizoglusannesi Bende ne olur ne olmaz diye poğaça börek sarma attım milleti düşündüğüm için değil yardıma gelemeyen olur da kendim aç kalmayım kolaylık olsun diye 😅
Havvanur42 ikizoglusannesi hahah :)) bende aynen millet için değil kendim için kolaylık olsun diye buzluk yapacağım 😀 hazır yiyecek birseyler olur
Merve022019taha Kizlaar hoşaf süte çok iyi geliyormuş.yapip şişeye koyup buzluğa atsam olur mu.digum sonrası içmek için.bende sarma börek kurabiye yapicam aklıma daaha ne gairse sonra 31.haftaligim.hatta bizim oralrda lahusa kadina kuymak yapılır.onuda bilen varmı acaba onuda yapıp buzluğa koysammi diyorum.
B_simla Merve022019taha kayısı hoşafı süte çok iyi geliyor ben mevsimi diye kayısı alıp çekirdeğini çıkarıp tazeyken meyve halinde koydum şekerpare hamuru koyulabilir içli köfte kurabiye Gül böreği mantı poğaça ..