Bahaarrrk 4Hazirana verdi banada günü Bir hafta erken alacağını söyledi sancım var ve bebek çok aşağıda baskı yapıyor diye riske atmak istemedi ilki sezeryan oldum , İnşallah kuveze falan girmeden alırım kucağıma , Allah sizlerinde yardımcısı olsun bizlerinde inşallah