Hey_makaron gittim vanım bu gün 40 dakka detaylıca herşeyi görene kadar inceledi çok güzel ilgilendi sonrasında yüznü göremedik biz bir iki saat dolaştık öyle gördük plesanta öndeymiş çok nette olmasa gördük ama başka hastalr vardı onlar çok net gördü çok güzeldi sonucları dosya halinde resimleriyle veriyor flaş içinede atıyor resimleri ayroca telegram hesabındanda telsfonunuza gönderiyorlar