Hulo2105 aslanbaby_ şeker yok canım benim de böyle ama bebeğimin kilosu çokmuş doktor şekeri yasakladı karbonhidratı da yarıya indirdi🥲
aslanbaby_ Sermec27 madameux Ay çok sevindim çok teşekkürler🤭 Yediklerime hiç dikkat etmiyorum aslında ve hareketsiz bir hamilelik geçiriyorum tatlıyı falan da yerim. Çıkacağını düşünmüştüm sevindim gerçekten çok şükür
aslanbaby_ Hulo2105 aslında 2 hafta geriden 2 hafta önden çok sorun teşkil etmiyor tüm doktorlar aynı şeyi söylüyor bu konuda
Hulo2105 aslanbaby_ evet ama yine de bu haftadan sonra her hafta 250 gram alıyor. Böyle giderse 4 küsür doğar 😂