Yasminnnnn Melliisaa Ben yapıyorum genelde 12/8 çıkıyor doktorum 13/8 e kadar çıkarsa normal diyor üzeri olursa riskli
biranne__ Melliisaa benimde düşüyor bu aralar ama düşük olması normalmiş yüksek olmasa daha iyiymiş işte ben takip yapmadım ama hissettiriyordu ve doktorum söyledi