Nutellamm Çok fazla çilek yiyorum leke olacak diye uyarıyorlar sürekli beni yaşayan var mı cidden yoksa bir hurafe mi
Elif578 Nutellamm batıl bence ben ilk çocuğumda çilek nar ciğer yedim dokundum hiç lekesi yok şimdi 2. Ye hamileyim yiyorum çilek
merimiri Nutellamm ayyyy ne yesem sonra bir şey duyuyorum 😂😂 ne yiyeceğimizi şaşırdık ben çok yedim çilek
Gizem9688 Valla bebegim cilek yiyince iceride cok guzel hareketleniyor diye kilo kilo yedim. Bakalim insallah leke falan olmaz 😂
Essidiey Nutellamm Bana da çileğe sakın dokunma, eşin yıkasın sana versin, sen de çatalla ye yoksa çocukta leke olur demişlerdi 🤦🏻♀️😂 bence de hurafe bunlar ama korkudan dokunmuyorum yine de 🙈😅
Pamuk Essidiey Lütfen inanmayın lütfen.O kadar kat derinin altında ve su kesesinin içinde olan bir canlıya çilek nasıl etki etsin? Cok yedim,dokundum oğlumda hicbisey olmadı.O lekelerin tıbben açıklaması var,tamamen cahillerin uydurması.
Tutaste_ Nutellamm çok korkuyorum su isten kizim olucak bide lekeli olursa diye kendimi affetmem asla 🤦 yabancilarinda bebegi oluyor onlarda bisey yok hiç diye düşünüyorum rahatlatiyorum kendimi🤷bence biraz kandinin kadina yaptigi bisey gene herseye bisey bulmuslar hamileligin her aşamasinda yok lohusa yok çocuğa leke oldu anne yapti yok cocuk duscek anne dusurdu ah ah boyle insanlari toplatip denize sallamak istiyorum tadina varamiyoruz hamileligimizin boyle insanlar yüzünden bebegi dogurcaz sen lohusasin demeye basliycaklar bebegin tadini aldirmiycaklar 😅😅
Kullaniciadi123 SmyyeIremgul aynne valla doktor diyor gunde 1 tane için diye suncok bilmislerden ne çektik valla
SmyyeIremgul Kullaniciadi123 vallahi yaa ne yesem bisey diyolardi🤦🏻♀️ bi de surekli ekşi yedim daha cok laf yedim😂