iremd-1798 Annem göbeğin inmiş aşağıya dedi. Aşağıya inince ne kadar süre sonra doğum olur? Daha 34 de anca gireceğiz ilk kızım 35 de geldi. En azından 37 yi göreyim diyorum ☺️🥹😟❤️🌷🩷