Kızlar bundan yaklaşık 2 sene önce ilk gebeliğimde malesef bebeğimizi 7 haftalıkken kaybettik . Ve o süreç benim için öyle ağrılı ve öyle zor geçti ki çok zor düşük yaptım . Sonrasında toparlanmam da uzun sürdü . Tekrar kendimi hazır hissettim ve 2.ye şimdi tekrar hamileyim ve 7 haftalık . Genetik testimizi falan yaptırdık sıkıntılı bir durum yok fakat her tuvalete gittiğimde sanki bir şey görcem sanki bir şey olacak korkusu her an peşimde ve bunu aşamıyorum 😔 Aynı şeyleri yaşayan arkadaşlarım sizler ne yaptınız bu süreci nasıl yönetiyorsunuz ?