La_sumom Herkes hamilelikten sonra fındık kadar olan burunlarının büyüdüğünü söylüyor ve kalıcı şekilde olduğunu söylüyor doğru mu ??
Mer3459 La_sumom abimin eşininde aşırı büyümüştü ama inanın şiş oluyor şimdi gene eski haline döndü korkmayın💞💞💞
Tugces27 Kalıcı değil arkadaşımın inanılmaz yüzü değişmişti son aylarında kocaman olmuştu burnu doğumdan sonra eski haline döndü hemen
qusel Benim hiç büyümedi kızımda. Şimdi buyuyecekmi bilmiyorum. Ama gördüğüm kadarıyla normale dönüyor
Dlar İlk hamileliğimde şişmişdi sandımki hep kalıcak tam 9. Ayda kilo verdiğim gibi inmeye başladı şimdi çok şükür normal
tugbaa1202 La_sumom valla benim burnum eski haline donduyse herkesinki döner. İlk gebeligimde oyle bi burnum vardi ki resimlerde gozlerimin yarisi gozukuyordu. Kirkim cikana kadar duzeldi
Eko93 La_sumom hala inmedi :/ 10 gün oldu bende bekliyorum. Bide benm burnum normalde kucucuktu yani şuanda baya büyüdük:D
qusel La_sumom bende hep korkardım açıkçası büyümesinden ama bakamim bu gebeligimde nasıl olucak. Birinde. Buyumediyse diğerinde de büyümez diyorlar ama bilmiyorum
ilaxidexi La_sumom burun şişmesi hem alınan aşırı kilodan hem de vücut su tuttuğu için ödemden oluyormuş. eğer ödemdense lohusanın 40ı çıkana kadar gideceği için burun çabuk düzeliyor ama kilodansa alınan kilolar verilince düzeliyor 🤷🏼♀️