1kb1ra Kızlar öğlen 1 2 gibi alttan muane olmuştum nst de ağrım çıkmıştı açıklık yoktu lekelenme yaşayabilirsin demişti ama az önce kan geldiğini fark ettim bu kadar saat sonra gelmesi normal mi
Aysenurdmrl 1kb1ra evet bende 35 haftalık gittim alttan muayene oldum baya kan gelmişti 2 gün fln sürdü leke leke sonra geçti ilk başta baya gelmişti
Haticeburak06 1kb1ra zaten alttan muayene nişan gelmesinide tetikliyor çok normal bendede oldu 3 gün sürdü
1kb1ra piiremsesinannesiii bu gelen yani nişan mı yoksa alttan bakıldığı için gelen bir lekelenme mi oluyor