Nergiz7 ben sezaryen olup odaya gelince bebeği getirdiler ilk emzirmeye hemşire yardımcı oldu ben diyorum hiç süt yok hemşire göğsümün ucuna doğru bi sıktı o ilk sarı bi süt geliyo ya bişey diyorlardı adına unuttum şimdi o geldi işte bebeği emzirdik o şekilde