Merhaba kızlar. Son adet tarihim 8 nisan. 7+2 haftalık hamile olmam gerekiyor. Kanda ve evde idrar testinde çıktı. Geçen hafta doktora gittim daha çok küçük adet tarihine göre dedi. Haftaya gel bir daha bakalım dedi. Keseyi de gördü bu arada sadece kalp atışlarını görmedi. Bugün bir daha gittim aynı şekilde söyledi. 10 gün sonra gel dedi. Daha önce böyle olan varmı??