Pıhtılaşmadan ötürü üçüncü düşüğümü yaşadım kadın doğum doktorum hamile kalana kadar ecopirin hamile kaldıktan sonra iğne dedi. Şuan regl dönemindeyim kan sulandırıcının etkisinden ötürü sanırım reglim bitmiyor. Reglken kan sulandırıcı kullanan var mı ?