sariniz13 Deebg kuzenim ve kardeşi gidiyor ikiside memnun evet deneyimli ama biraz soğuk ve suratsız dediler birde forumda okudum doğumlarda çok ilgisiz biriymiş
Yaprakdokumuseverr Deebg İlk doğumumu onda yaptım tövbe ettim. Gerçekten saadet hanım ilgisiz ve soğuk biri. Zaten numara vermiyo , kontrol günlerine randevu yoksa acil durumda falan aradan almıyo. Aytekin hanımın ilgisine şaştım kaldım. 2 gün önce doğum yaptım.
ece1234- Yaprakdokumuseverr siz nasılsınız bebeğiniz nasıl oldu? Benim doktorum da Aytakin hanım memnun kaldınız değil mi şuan kendisini gerçekten çok seviyorum çok ilgili
Yaprakdokumuseverr ece1234- toparlanmaya çalışıyoruz benim sürecim biraz zorlu geçti ama aytekin hanım gerçekten çok emek verdi. Elinden gelen her şeyi yaptı sağolsun.
ece1234- Yaprakdokumuseverr inşallah bu günleri de atlatacaksınız merak etmeyin dua ediyorum bebeğiniz ve sizin için ❤️💐