Merhaba kızlar 25 haftalık hamileyim geçen hafta şiddetli sancım oldu ve nst de de çıktı fakat rahim ağzım kapalı olduğu in doktor böbreklerime baktı ve idrar tahlili istedi ve taş düşürüyorsun dediler 3-4 gün hastane de yattım birkaç gün önce taburcu oldum şimdi yine sağ kasığımda şiddetli ağrı var taş düşürme erken doğumu tetikler mi çok korkuyorum haftam çok erken daha