Clementein
Ya bende hamileliğin ilk zamanlarindandir var ve gittikçe dahada şiddetlendi o ağrı yatağa uzandigim an kitleniyorum dönmekte zorlanıyorum hareket etmekte zorlanıyorum ve henüz 18+5 haftalığım doğumum da yakın değil..kiloluds değilim çok zayıfım neden oluyo bu ağrı sadece tek çözüm parol mu..Doktoruma söylüyorum normaldir diyo bunyen zayıftır diye diyo vesaire ama normal bı agri değil resmen sanki sakat oluyorum hareket ederken rsmen önünde ağlıyorum o derece