zuzuu34 merhaba 14 haftalık gebeyim ikili testim usg raporum güzel ama kan testim yüksek riskli fetal dna önerdi doktorum. Yaptırıp doğruluk oranı firma önerisi olan var mı teşekkürler:)
Esoss22 11.haftada doktorumun onerisiyle genox firmasina yaptirmistim bi sorun yasamadim 3gunde sonuclar cikti cinsiyetide doktora soyluyorlar