Kızlar 2. Dogumum olucak nasipse bugün 38 haftalıktım kontrolüm vardı alttan muayene edicek diye cok cekinerek korkuyla gitmiştim cunkü bana dogumdan daha zor geldi catı muayenesi ilkinde bu sefer yapmadı neden olabilir ilki de normal oldugu için mi acaba nst de sancım yok bebek cok hareketli bu hafta sonu dogabilir yada haftaya persembe görüşelim doguralım dedi sancım olmazsa sunimi verip baslatıcak acaba 39-2 de