Merveeatakan
Skrnslmn
Mg fazlasi zararli degil kizlar.
Fazla alinca büyük abdestiniz sadece yumusuyor yani ishal gibi olursunuz. Bu da bende bazen iyi bile oluyor 🙈😂
Kacinci haftanizdasiniz?
Magnezyum kaslari gevsetiyor doguma yakin kulllanmayi birakmak lazim sadece yani 36 haftadan itibaren demisti benim ebem. Cünkü doguma yakin sancilarini hissetmeyebilirmissin cok alinca.
Bende 27+2 yim ve düzenli sabah öglen aksam magnezyum ilaci almami tavsiye
etti doktorum. Bacaklarimin kasilmslarindan gece uyuyamiyorum 😕