Meerrii Evet canım ondan bahsediyorum randevu alırken bakın hastanenizde o bölüm varmı yoksada kadın doğumcunuz yönlendirebilir ama mutlaka hsg yani rahim filmi çektirmenizi öneririm şehir hastanesinde çektirmiştim 5 cmlik perde olmasına rağmen doktorum son anda ameliyttan vazgeçti anlamamıştım sebebini bu şekilde tekrar hamile kal düşersede şans demişti sonuçlarımla birlikte üniversite hastanesinin öğretim üyelerinden bir doktor bulup onunla görüştüm mutlaka ameliyat olmam gerektiğini söyleyip yaptı ameliyatımı hamileliğimi öğrenirdim üzerinden çok zaman geçmeden çok yoğun kanamalar yaşardım ilk gebeliğimde 22. Haftaya kadar bir fiil yattım 22. Haftamda doğumum başladı ve kaybettim sonrasında ikizlere gebe kaldım kanama alanı kesemden kat kat büyüktü ve plesantaları bebeklerimden ayırmıştı kalpleri durdu malesef devlet hastaneleri bir kaç kayıp olmadan ilgilenmiyor kendi imkanlarınla sırasıyla halletmen gerek