Kızlar selam ben 2017 yılında maalesef kuyruk sokumu kırığı yaşadım. Bilen bilir zorluğunu, çok şükür şuan iyiyim ama ara ara ağrılarım oluyor tabii. Doktorla henüz paylaşmadım bu durumda normal doğum olma olasılığı nedir yani direk sezeryan mı der doktorlar? Bilgisi olan ya da yaşayan var mı?