Aysemm44 Vallahi Sıkılmak mı bir an önce kavuşmak mı eski enerjimi özlediğimden mi bilmiyorum Ben de 37 artılarda Yani bayram öncesi doğurayım istiyorum hem boynunda iki tur kordon dolanması var hem de tansiyonum biraz yüksek çıkıyor 38 39′ları beklersen sıkıntı olmasın dan korkuyorum