Melliisaa kusura bakma ben isteğe bağlı olur mu derken ben daha 34 üm alın bunu dicem gidince yetti bana bu hamilelik diye kendimle dalga geçiyorum bian öyle bir durum sandım sağlıksal olcağını düşünemedim. Bebeğin için endişelenmek en doğal hakkın tabiki bende olsam senin gibi böyle bir seçenek var mı diye düşünürdüm. Benim bir tanıdığımı 34+4 te aldılar uzuvlarını tamamlamış dorun yok alabiliriz demişlerdi ama dediğim gibi sağlıksal sorun olmayacaksa yapıyorlar ki doktorlarda bunun riskine girmek istemiyor kaldıki sen riskli bir durumdasın her türlü yolu konuşmak gerek🤦🏼♀️