Birisii35 Merhaba arkadaşlar gebelik yaklaştıkça karnın aşağı iner derler bu bilgi doğru mu bu durumu yaşayıp doğuma giden var mı acaba???
Serendipity16 Birisii35 valla benim 30. Hafta gibi indiğini hissetmiştim hatta burada post açmıştım ama çok şükür erken doğum gibi bir şey olmadı