Cigdm @Selinnnce 1 sene boyunca hamile kalamamıştım doktora gittiğimde rahim filmi ile septum olduğu ortaya çıktı tam septum değildi ancak rahim şeklini değiştirecek kadar içeri girmişti...histereskopi ile perde alındı daha sonra tekrar rahim filmi ile bakıldı ... yanlız ben bunun ardından da hamile kalamadım 1 sene daha bekledim tüp bebek tedavisi görüyorduk doktorum transferden önce histereskopi yapıp rahim içi durumunu değerlendirmek istedi önceki ameliyattan kalan az bir perde daha vardı onu açtı sonrasındada rahime çizikler attı tutunma kolay olsun için ben o ay hamile kaldım kendiliğinden... bana o zamanlar söylenen şey şuydu... perde genelde gebe kalmamaya sebep olmaz ama düşük veya erken doğumlara sebep olur bazı ender durumlardada bebek perdeyi iterek gelişip tutunmayı başarır... doktorların ortak söylediği şey buydu... hakkında hayırlısı olsun canım