aselinannesi1997 Kızlar bugün şeker yükleme testi için devlet hastanesine gittim. Yarın 8de su bile içmeden gel dediler. Gidip kan verip ne kadar beklemem gerekiyor. Açlık kan testine göre mi içeceğin mgsine karar veriliyor. Açlık kan testi kaç dk ya çıkıyor. Toplam ne kadar beklerim
emineaycyilmaz aselinannesi1997 ben yaptırmadım ama süreç şu şekilde ilerliyor kan alıyorlar senden sonra o içeceği içiyorsun ve 1 saat sonra mı 2 saat sonra mı hastaneden hastaneye değişiyor tekrar kan veriyorsun
Yasminnnnn aselinannesi1997 Sabah aç karnına gittim en başta kan aldılar sonra beş dakika içinde içeceği içtim 75 mg di içeceği içtikten bir saat sonra kan alindi ve 2. Saatinde alındı
Babymom07 aselinannesi1997 önce direkt kan alıyorlar sonra içecek içiyorsun 1 saat sonra kan alıyorlar sonra tekrar 1 saat daha bekliyorsun yine kan veriyorsun bitiyor yani toplamda 3 kez kan almış oluyorlar çok fazla hareket etmemi söylemişti hemşire ev yakındı hatta gitmeyi bile düşünmüştüm gitmedim ilk içtiğinde miden bulanabilir benim başım da döndü kafamı koydum gözlerimi kapattım geçti ❤️
aselinannesi1997 Yasminnnnn doktor bana kaç mg içecek olduğunu söylemedi direk gidip kan ver dedi. Tekrar gidip doktora sormam lazım galiba
Babymom07 aselinannesi1997 hemen ertesi güne çıktı ama ben özelde yaptırdım devlette de 2 güne çıkar zaten normal kan tahlili
Babymom07 aselinannesi1997 aaa onu doktorun söylemesi lazım evet ben 75ml içmiştim Elmalı gazoz gibi ama baya şekerli