Mrvee1923 Selamlar herkese, 5+6’yım. İstanbul’da özellikle Avrupa yakasında önereceğiniz bir doktor var mıdır? Lütfen yardımcı olun🙏🏼
Burcu-2634 Mrvee1923 Gaziosmanpaşa da Avrasya hastanesi var Atilla beyi çok öneriyolardı birde ben Fatma hocaya gitmiştim oda baya ilgili sakin bir hoca doğumum onda olmuştu doğumhane de baya yardımcı oldu
Mrvee1923 Burcu-2634 19 Nisan’da bi düşük yaşadım peşine bir daha gebelik görünüyor çok geriliyorum ya normal değilse diye 😔