Tabakları biraz kullanimdan sonra koku yapiyomus. Ben tabagini almayacagim. Herkeste var halbuki. Ebebek de baby plus markasiyla sanirim ayni silikon setten cikartmis. Belki onun tabagindan alirim. Kasiklarini aldim oioi ama tabi daha dogmadi bebegim. Meyve emzigini de aldim. Onlar guzel. Herkese sordum bir sorun yasamamislar. Ama tabagi koku yapiyo diyenler oldu almicam.