izelzengin Kızlar merhaba, 1 hafta sonra sezaryen ile doğum yapacağım. Duyduğuma göre sezaryen ile hemen süt gelmiyormuş bebiş bu süreçte nasıl beslenecek size sormak istiyorum mama biberon yanıma almalı mıyım nasıl yapacağım bilmiyorum heelppp😞
qusel izelzengin sezeryan oldum gayette geldi. Benim hatta az mı vs gibi dusuncelerim vardı drumuz onun midesi hejuzmkiraz çekirdeği kadar demişti. Her emme sonrası sagarak destekledim. Süt üretimi için önemli. Gelsede gelmesede sağ.
asennaa izelzengin az da olsa geldi, emzirdikçe arttı, ben mama vermemiştim, 3-4 gün sonra daha iyiydi
izelzengin Bende şu an hiç süt belirtisi yok bazılarının bu haftalarda sütü geliyormuş bilmiyorum inşallah gelir benimde 🫤