Nzkse 2 sene öncesine kadar bende çok korkuyordum uzak geliyordu. Anne olacağımı bile düşünmemiştim. Sonra bi anda anne olma isteği kapladı. Hazır hissetmiyordum tam ama anne olma isteğinide atamadım içimden. Hamile kaldım. Doğuma giderken bile tam hazır hissetmedim acaba bakabilecekmiyim, doğurabilecek miyim, yeni bir can bana bağlı hayatta tutabilecekmiyim diye gittim. Çok şükür korkularım geçti kızım 2 yaşına basacak, tekrar hamile kaldım 5 aylık. O korkularım endişelerim değişti. Yavrularıma nasıl iyi ebeveyn olabilirim ondan endişeleniyorum. Başlarına bişey gelmesin oldu korkularım. Daha çok taze evlisiniz sanırım. Etrafındaki insanlara bir bak, annelik konusunda konuş ama hazırmısın, istiyormusun zamanı gelince karar sizin. Annelik çok güzel bir duygu, anne olunca anlıyorsun. Gücünün farkına varıyorsun. Yaşadığın endişeleri zamanında yaşamış biri olarak anca böyle anlatabilirim anneliği