Ben 5 sene önce ilk doğumumu fitil ile yaptım.kendi sancılarını tetikliyor ,suni sancı gibi değil.kagit gibi bir şey ipli..rahim ağzına yerleştiriyor küçücük bir şey.sancilarin başlıyor bir kaç saat sonra yavaş yavaş…dediğim gibi kendi sancilarin.o yüzden bir gidiyor bir geliyor sancı…