40+1 haftalık olduk gelmek bilmiyor resmen çok ağırlaştım ara ara sancım oluyor ama yalancı sancı dediğimiz sancıymış bugün doktora gittim cumaya kadar bekleyelim gelmezse cuma günü suni ile doğumunu başlatırız dedi çok heyecanlıyım şu iki gün nasıl geçecek bilmiyorum😅 sizde durumlar nasıl benim gibi doğuramayan var mı 😃 ve sabırsızlıkla bekleyen 🥰