Ozgekin 37+1 olduk kasılmalarım çoğaldı bebek hareket ettikçe canımı aliyo sanki bide aşağıya baskı yapması afedersin sanki sürekli çiş var gibi bazende bacaklarima vuruyo ağrısı 🙄 ne zmn doğururum ki ya gelir heralde bi kaç güne 😀😀
Duranb Ozgekin Ben an itibariyle 37+4 um kasiklarim agrio Bazen bel agrisi arada ama baska da bisi yok bakalim bakalim
Melissnil Ozgekin aynı gündeyiz senle cnm. Benim ağrım yok ama bebeğin kafası aşşağda oldgundan sürekli tuvaletten cıkamıyorm 😊 sağlıkla gelsinler