Yusragezer Bugün bebeğimi hastaneye götürdüm yediğini kusuyor diye bebeği muayene ettikten sonra kalbinde üfürüm var ekg çektir dedi nedir bu üfürüm
Fatma_Fatma Yusragezer benim kızımda da vardı kalbinde minicik delik oluyor büyüdükçe kapanır dediler her sene kontrolleri oluyordu gerçekten de 3yasinda tam kapanmıştı birdaha gelmenize gerek yok dediler.İnşaAllah size de öyle derler biran önce kapanır
Yusragezer Fatma_Fatma inşallah ya inşallah 36 günlük daha bebeğim bugün ilk defa bu söylendi üfürümün ne olduğunu bile bilmiyordum şuan öğrendim
Fatma_Fatma Yusragezer sorsaydin keşke o ne demek nasıl geçer ne zaman geçer diye ben sordum büyüdükçe geçer demişlerdi ama 13sene önceydi tabi