Ftmaa28 Hamileyken saç boyattınız mı kızlar boya’dan kastım ombre aslında doğumdan sonra vakit bulamam diye boyatmak istiyorum ama doktora da sormadım daha 😶
Gaye1402_ Ftmaa28 ben 33. Haftada boyattım doktorum da onay verdi zaten boyanın da zarar vereceğine dair bilimsel bi açıklama yok YouTube da saç boyası için Kaan Kocatepe adlı bi doktor açıklama yaptı dinlerseniz daha iyi anlarsınız