-incila- benimde iki günde bir iki katına çıkmıyordu 400 falan artıyordu kimyasal dediler beta yükseldi dış gebelik dediler rahimde kese gördüler şimdi de boş gebelik dedi doktor kese var bebek yokmuş 6+4 günlük daha erken mi değil mi anlamadım gitti ne yapsam bilmiyorum kanamam da oluyor bu arada doktora söyledim kanamayla düşer mi düşmez kürtaj şart dedi ne yapsam bilmiyorum ya