Kızlar kahvaltıdan 1 saat aonra kan verdim şekerim 125 çıktı doktorum yüksek dedi dikkat edelim dedi karbonhidratı azalt dedi 29 haftalığız sizlerdede şekeri bu civarda olan varmı çok mu yüksek bebeğimdede 1 hafta karın çevresi gerilemesi çıktı bundan kaynaklı olabilrmi sizce