Zilanozev Arkadaşlar bişi sorucaktım 39 haftalığım 2 gündür sadece 1.5 cm açılmam var sancım çok yok açılmaların arttırması için tavsiyeleriniz nelerdir ? (Sıcak duş,squart,pilates top haricinde)
Haticeburak06 Zilanozev valla ben herşeyi yaptım olmuyo gerçekten şimdi kendime yarım saatlik bi mesafe ayarladım eşimle tempolu bi şekilde 2 gündür gidip geliyorum ordan inşallah işe yarar 39+5im bende 2cm açıklık var 3 haftadır geziyorum böyle🥲
Nurozsln Zilanozev Ben oğlumu 40+1’de doğurdum. Çubuk tarçını kaynatıp içince sancı getirdiğini okumuştum 🤭 Yaptım gecesi doğuma gittim ay bilmiyorum denk mi geldi ama sabaha doğurmuştum 😂 araştırın öyle yapın lütfen yaparsanız 🙏
Emrhn Zilanozev geçen hafta perşembe günü 39+6 da derin çömelme bol yürüyüş kaldırımda aksak gebe yürüyüşü ve ayağımın birini koltuğa birini yere koyup esneme hareketleri yaparak o gece doğumu başlattım 24 Mayıs cuma öğlen doğurdum canım bunları deneyebilirsin
Zilanozev Haticeburak06 Allah yardımcımız olsun canım doktorum 3 cm olursa yatış yaptırır yada başka şeyler yaparız dedi bugün bekliyorum
Zilanozev Haticeburak06 ayy geliyor sizinki az kalmış 😂 9 ay geçtide şu son günler saatler zulm resmen
Haticeburak06 Zilanozev öyle valla kuzucum yok şuan 2 cm açıkkığım Doktorum 4 cm olunca yatış vercez dedi🥰