gozdexx Kızlar hangi göğüs ucu kremini aldınız ben fiyat olarak daha uygun olduğu için incia aldım ama iyi mi bilmiyorum deneyip görücem
Kullaniciadi123 Bana doktor 38.den itibaren sarı kantoronla göğüs ucu bakımı yap dedi doğumdan sonra daha iyi bir kreme gecicez dedi