sarikiz1 bende ne sancı var ne bir şey suyun geldiği için direkt hastaneye gidip yatış yapmışlardı ilk doğumumda. Alttan muayene ede ede mahvetmislerdi beni ama 6.5 saatin sonunda kucağıma aldım. Şuan 2. Ye hamileyim 29+3 haftalık olduk. Bazen bende korkuyorum çünkü ilkinde kimse gelip de destek vermemiş kendi kendime sancı çekmiş eşim ve annemin yanına zor izin vermişlerdi. Hiç bir ne ebe ne hemşire gelip de sakin ol, nefes al ver vs şeyler söylemedi rahatlamam için. Yaşım da ufaktı hiç bir şey de bilmiyorum kendi kendime becerdim Rabbimin yardımı ile. Şimdi yine aynı hastanede doğum yapacağım başka kadın doğum hastanesi yok devlete ait bulunduğum yerde özele de verecek maddi durum yok maalesef. Yine de Allah’tan ümit kesilmez. Belki ilçedeki hastaneye giderim diye düşünüyorum ama orayı da daha önce hiç gitmedim ve bilmiyorum.
Bende sizin gibi doğumdan sonraki hallerimi düşünmeye çalışıyorum inşallah hepimizin doğumu güzel, sağlıkla geçer 🥹❤️