2Princess1Mom Sata göre 6 hafta 5 günlük. Bugün ilk muayeneye gittim doktor ultrasonda baktı ve 5 haftalık kese olduğunu ama henüz bebek oluşmadığını söyledi. Bu durum normal mi ? Kaç haftaya kadar oluşması gerekiyor? Başına gelen var mı? Biraz endişelendimm😥
FatmaB_ 2Princess1Mom bende 5 haftalıkken kese görmüştük vajinal olarak. 6+2 de bebeği ve kalp atışını vajinal gördük. 6+5 de başka doktorum karından bebeği de kalp atışını da gördü. Bende geç döllenme normalde 8+6 olmam lazım ama 6+6 yım🥰 belki de daha küçük şuan tam belli değil 🥰
eminece93 2Princess1Mom 9-10 haftalarda bile bebek goren var o yüzden erken bebek icin, ben bebegimi 6+3 de gordum. Sizin gec döllenme olduysa cok normal 5 haftada gorunmemesi
2Princess1Mom Mstfmom Umarım öyledir. Özel bir folik asit içeren vitamin önerdi. Onu kullan 12 haziran da tekrar gel dedi inşallah gittiğimde görürüm 🤲🤲