beysenyil Arasmom_ kimyasal gebelik olabilir, geçen ay benim de testte çoktı kan verdim kan da da çıktı ama regl olmuştum
Yazmelegi_ busratekabaci bildirimlere baktığımız yerde resim yukle var ordan yükleyip kopyala yapıp buraya yapıştırın
Fatmanur12345 beysenyil olur canım yazarım dualarınızı da bekliyorum çok bekliyoruz bebeğimizin olmasını çok istiyoruz olursa ilk olucak insallah gebeyimdir
beysenyil Fatmanur12345 inşallah canım o duyguyu herkes tatsın hep dualarımızdasınız, rabbim en hayırlısından nasip etsin inşallah isteyen herkese 🤲🏻