Kızlar selam biz 20+4 olduk ama hala cinsiyet göstermiyor herkes göstermiyorsa kesin kızdır falan diyor ama yinede net değil.Bir yerde bebek sol tarafta ise kız, sağ tarafta ise erkektir diye okumuştum.Ben bebeğimin hareketlerini sürekli sol tarafta hissediyorum acaba dogrumudur ki bileniniz duyanınız vs. Varsa bi yardımcı olun lütfen