Doğum yaptıktan sonra gözlerim bulanık görmeye başladı. Telefondaki yazıları göremiyorum. Koca koca yazıları göremiyorum. Doğum yapalı 25 gün oldu. Sezeryan. Acaba Doğumla mı ilgili doktora gitmeli miyim, normalde de hipermetropum ama telefona filan bakarken bir şey okurken gözlük takmam ama doğumdan sonra gözlerim görmemeye başladı. Başına böyle bir şey gelen var mı . Doğumla mı ilgili