Adetımden 5 gün sonra bır evde kaset test vardı kalktım sabah yaptım pozıtıf çıktı. Sonra kan verdim kanda çıkmadı. Erken gebelık testı yaptım 2 tane çıkmadı sonra bırakalım dedık esımle bugün gene yaptım adetıme 2 gün var henüz ılk yaptım bıraktım negatif çıktı başında beklemedım sonra 1 saat sonra gıttım geldim bır baktım çift çizgi olmuş umıdım yoktu kafam çok karıştı sızce gebelık varımdır?