Merhaba hanımlar ağustos sonrası gevelik planlayıp öncesinde gebeliğe hazırlık açısından yaptığınız bir şeyler var mı?
Olursa 2. Gebelik olacak benim için ilkinde yaza doğru hamile kalmıştım çok bulantılı geçince sıcağında etkisiyle bunalınca bir daha hamile kalırsa kışa yaz sonu demiştim şimdide öyle düşünüyorum . 3,5 yaşında olacak kızımda var mı benim gibi düşünen planı olan hazırlık için bişeyler yapan 🫣🙈