12.haftaya girdim. Ama sürekli yatıyorum. Bir gün iyiysem geri kalan günler değilim. Sabah uyanıyorum, kendime zor kahvaltı hazırlıyorum. Yedikten sonra öğlen 12 gibi yine yatıyorum. 2ye kadar uyumuş oluyorum. Sonra yine ayağa kalkamıyorum. Oturamıyorum bile hep yatasım var. Hasta gibi hissediyorum kendimi. Eşim işten gelicek diye zar zor kalkıyorum yemek hazırlıyorum. Ne zaman eski enerjime kavuşucam ben.var mı böyle olanlar aranızda. Yokmu bunun bir çözümü?