Bende de olmuştu gebelik kolestazı diyorlar 39. Haftaya kadar kaşındım ama artık ölecegimi düşünüyordum kaşıntıdan çok kötüydüm doktor daha fazla beklemeyelim alalım demişti bebeği ameliyattayken de tam vaktinde alıyoruz plasentan asitlenmiş demişti şuan bebeğim 15 günlük cildiyeye gittim karışım krem verdi onu kullandım hap kullanıyorum biraz geçti ama lohusalık sürecinde de önceki gibi olmasada devam edecekmiş sana tek tavsiyem cildiyeye git hamileyken git şimdiki aklım olsa hamilelikte de öyle kaşınmaz giderdim ve kesinlikle doktoruna sık sık git bugün kontrolüm de doktorum kolestaz gebelik zehirlenmesine çevirecekti Allah korusun dedi böbreklerimi kontrol etti