Nagihan111 Epidural Doğum yapan varsa bi anlatsın lütfen 😊 37. Haftadayım ve gün geçtikçe daha stresli oluyorum herkes benim gibi mi 😑
Saadet27 Nagihan111 bende epiduralla normal Doğum yapmak istiyorum ama sonradan bel agrısı oluyor diyorlar ondan tedirginim
Bukre36 Nagihan111 ben iğneden çok korkan bi insanım bide kıpırdarsan fe olma ihtimali var filan diye çok korkuttular ama hiç acımadı diyebilirim hatta iğne vurulduktan sonra bumuydu yani dedim