Glsm3434 Illaki her bebek gaz sorunu yaşıyor canim mamadan olduğunu düşünmüyorum. Ilk 3 ay her bebek yaşar o sorunu. Büyük bir sıkıntı yaşamadım canim🥰
Benim kardeşim 15 yaşında mesela o da onunla büyüdü, yani en eskisi en güvenili o geldi bana. Sonradan çıkanlar pek ilgimi çekmiyor